Sky News' Role in Bigot Gate

Apparently it was Sky News who released the 'bigot' tapes. Now remind me, isn't Sky owned by that chap who is desperate for the Tories to win.....?

UPDATE: Bruiser Prescott's in no doubt that this is all part of a Murdoch conspiracy - his blogpost is published in the Guardian, where he condemns Sky News for broadcasting Gordon Brown's comments in the first place. Fraser Nelson of the Spectator meanwhile give s ten reasons why this is bad news for Brown - just ten?!

Comments

consultant said…
Reports are Murdoch-owned Sun has paid Mrs Duffy £50k for exclusive interview.

Looks like Rupert does get to win this election after all. A genuinely grim day for Britain.

Popular posts from this blog

More Press Noise

Ministers Who Don't Resign

Lessons for Cameron from Denis Healey's "Greatness"